UWAGA! Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. Więcej

AKCEPTUJĘ

ALE w Terenie

Krynica Zdrój, 26 - 28 listopada 2021

Rejestracja zakończona

O wydarzeniu

Organizacja ALE w Terenie 2019

ALE w Terenie jest inicjatywą organizowaną przez społeczność ALE Kraków we współpracy z hotelem. Jest wydarzeniem wyjazdowym, na które zapraszamy wszystkich zainteresowanych budowaniem oraz rozwojem zwinnych (Agile) i szczupłych (Lean) organizacji. Wydarzenie jest non-profit). Naszym celem jest dobro uczestników, a nie osiągnięcie zysku.

ALE Kraków jest przestrzenią do budowania relacji oraz wymiany wiedzy i doświadczeń, opartą na wartościach Agile. Więcej o ALE Kraków przeczytasz na naszej stronie.

Dlaczego warto?

W trakcie wyjazdu inspirujemy się, odkrywamy podobne zainteresowania i problemy oraz dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Wierzymy, że udział w tym wydarzeniu pomoże uczestnikom zrobić krok naprzód w tworzeniu uczących się organizacji i budowaniu wyjątkowych produktów. ALE w Terenie organizowane jest w formule Open Space Technology - czyli razem tworzymy agendę wydarzenia w trakcie jego trwania. Na ALE w Terenie nie brakuje warsztatów, lightning talków, paneli dyskusyjnych oraz networkingu. Jeśli przyjedziesz z innymi pomysłami na wymianę wiedzy i doświadczeń, to jesteśmy na nie otwarci.


Dla kogo

ALE w Terenie skierowane jest przede wszystkim do:

  • aktywnych Scrum Masterów i Agile Coachów, oraz członków zespołów, chcących lepiej organizować się i dostarczać wartość;
  • managerów i liderów organizacji, którzy wspierają zespoły w osiąganiu celów;
  • osób zarządzających organizacjami;
  • Product Ownerów, Product Managerów i Analityków Biznesowych,którzy pracują nad wizją i strategią rozwoju produktu;
  • pracowników HR wspierających rozwój ludzi w zwinnych organizacjach;
  • wszystkich chcących porozmawiać o tym, jak szybciej i efektywniej dostosowywać biznes/firmę/produkt do zmieniających się warunków otoczenia.

Inspiracje

W formularzu rejestracyjnym zbieramy Wasze propozycje tematów i problemów, które chcielibyście poruszyć, lub o których chcielibyście opowiedzieć. Wasze pomysły publikujemy na stronie, aby wzajemnie się inspirować. Staną się one wartością, którą wyniesiemy z wydarzenia.

  • Porządny agile, skalowanie;
  • Outcome over Output;
  • Świadome odkrywanie potrzeb klientów;
  • Co jest ważne w agile żeby działał w praktyce?;
  • Rola PO w innowacyjnych przedsięwzięciach;
  • więcej inspiracji

  • Efektywne weryfikowanie/dostarczanie rozwiązań do klientów;
  • Model biznesowy, który wspiera zwinne podejście;
  • System w organizacji, który oparty jest na ludziach i ich potrzebach;
  • Spostrzeżenia w temacie rozmów Agile Coachów / Scrum Masterów z c-level;
  • Praca w środowisku opartym o hierarchiczny podział pracy, wielokulturowy, a nawet z dodatkiem hardware;
  • Tworzenie "bąbli" zmiany w organizacji;
  • Szerzenie praktyk zwinnych i myślenia projektowego (design thinking, nie project mngt);
  • Wymiana myśli, odświeżenia celów i strategii;
  • Jak przekonać organizację do transparencji?;
  • Transformacja zespołu w stronę produktu;
  • Jak transformować IT PMa w stronę ról zwinnych?;
  • Wsparcie w definicji produktu;
  • Oddanie kompetencji roli ITPMa kierownikowi zespołu wytwórczego;
  • Metryki i decyzje oparte na danych;
  • Praca hybrydowa, a agile;
  • Co pandemia zmienia w procesach produkcyjnych IT;
  • Jak efektywnie pobudzać myślenie i działanie systemowe w ludziach?;
  • Praca z organizacją w pokazywaniu prawdy o organizacji i jej decydentach;
  • Szeroko pojęta komunikacja, praca z indiami, LeSS;
  • Praca z klientem w roli PO;
  • Radykalne samozarządzanie;
  • Holakracja - blaski i cienie;
  • Zespół a zarząd, jak ujednolicić słownik i zarządzać oczekiwaniami;
  • Zwiększenie skuteczności pracy jako Scrum Master, Agile Coach, Delivery Manager;
  • Agile w IT serwisach;
  • Transformacja jako produkt, kroki w transformacji oranizacji;
  • Aktualne trendy w świecie IT;
  • Zmiena ścieżki zawodowej w kierunku rekrutacji lub Scrum Mastera;
  • Zwinne podejście;
  • Tworzenie 2 Zespołów: czy LeSS to jedyne słuszne rozwiązanie?;
  • W jaki sposób określać poziom umiejętności Scrum Mastera w kontekście rozmowy rocznej?;
  • Jak nauczyć zespół samoorganizacji i odpowiedzialności?;
  • Wymiena doświadczeń związanych z budowaniem zespołów, skalowaniem organizacji i rolą Product Ownera;
  • Efektywność w zespole, dobra komunikacja, motywowanie;
  • Facylitacja;
  • Agile w hardware;
  • User Stories i łączenie Scruma z Kanbanem / możliwość przełączania się pomiędzy metodami;
  • Droga do dojrzałość zespołu samoorganizującego się i interdyscyplinarnego w setupie US-PL-IND z ryzykiem dużej rotacji i przywiązaniem do hierarchiczności;
  • Zaangażowanie i autentyczny kontakt w pracy z zespołami rozproszonymi;
  • Narzędzia do trackowania procesu: Rally, Service Now, Jira, Azure DevOps;
  • Budowanie zespołu;
  • Tworzenie wartości w produktach które jeszcze nie sa "produkcyjne";
  • Jak sprzedawać klientowi wartość i jak udowadniać mu, że robimy to odpowiedzialnie budując jego zaufanie;
  • Zarządzanie zdalne i asynchroniczne;
  • Scrum w zespole pracującym nad wieloma projektami;
  • Product mngt w dużych organizacjach;
  • Proces discovery;
  • Wskaźniki biznesowe;
  • Wprowadzanie Scruma w zespołach osób, które w innych organizacjach spażyły się na źle wdrożonym Scrumie i teraz nie chcą;
  • PO/PM w zespołach DevEx;
  • Od DevOps do DevEx;
  • Parytet pomiędzy strong leader, a servant leader;
  • Czy organizacja zorientowana na cele ma wystarczająco dużo czasu aby pozwolić zespołowi kształtować się w sposób bezstresowy?;
  • Wymiena wiedzy i doświadczeń;
  • Impostor Syndrome;
  • Książka Agile Conversation;
  • NVC;
  • Jak balansować między odpowiednią ilością analizy (wiedzy domenowej, badaniami) a prototypowaniem?;
  • Jak pomagać budować jasną wizję zespołu, gdy złożoność środowiska sprawia, że cel się rozpływa na rzecz gaszenia pożarów?;
  • Jak zachować spójność designu w produkcie budowanym patchworkowo?;
  • Team, company managment;
  • Jak zbudować poczucie celów krótko i długoterminowych w zespole i jak organizować pracę wokół tych celów?;
  • W jaki sposób przeprowadzić ciekawe retro? Retro "standardowe" vs. nastawione na konkretne pytanie;
  • Jakie metryki zespołowe warto obserwować? Jak zbudować poczucie ważności metryk w zespole?;
  • jak wypracowywać misję zespołu?;

Formuła i ramy wydarzenia

Wydarzenie będzie miało formułę Open Space Technology - czyli będziemy razem tworzyć agendę wydarzenia w trakcie jego trwania (więcej o Open Space). Na pewno nie zabraknie warsztatów, lightning talków, paneli dyskusyjnych oraz networkingu. Jeśli przyjedziecie z innymi pomysłami na wymianę wiedzy i doświadczeń, to jesteśmy na nie otwarci.

Piątek

W hotelu możesz zameldować się już od 14:00 (chyba, że ustalisz z hotelem wcześniejszą godzinę). Od godziny 18:00 będzie wydawana kolacja, a o 20:00 spotkamy się na otwarciu wydarzenia i integracji.

Sobota

Sobotę możesz rozpocząć od wizyty w hotelowym spa lub po prostu od śniadania. Po śniadaniu ruszymy ze wspólnie ułożonym planem. Wszelkie rozmowy, warsztaty, dyskusje, gry edukacyjne i relaksujące przerwiemy obiadem i pamiątkową foteczką. Po obiedzie wracamy kontynuować zajęcia. Ok. 19:00 spotykamy się na kolacji. Sobotni wieczór zakończymy networkingiem połączonym z integracją.

Niedziela

Niedziela będzie dniem na zrobienie tego, na co zabrakło czasu i/lub odwagi w sobotę :-) Dwa bloki czasowe zapełnimy planem ustalonym po śniadaniu. Do godziny 12:00 trzeba wymeldować się z pokoju (chyba, że ustalisz z hotelem późniejszą godzinę). Wymeldowanie nie oznacza końca naszej pracy. Po obiedzie wracamy by podsumować całe wydarzenie, a może nawet uda się zrobić retropekcję - kto wie...

Rejestracja

Lista uczestników jest ograniczona i będzie zależeć od kolejności wypełnienia formularza oraz dokonania opłaty 871,80 zł brutto za osobę w dwuosobowym pokoju.

Nie ma określonego terminu zgłoszeń (nie lubimy deadline'ów), ale ilość miejsc jest ograniczona (możliwościami hotelu i zdrowym rozsądkiem organizatorów). Więc liczy się kolejność zgłoszeń i kolejność opłacania faktur, które otrzymacie od hotelu. Opłacenie faktury jest ostatecznym potwierdzeniem udziału - nie wystarczy zapis na meetup i wypełnienie formularza!

Cena zawiera
  • dwa noclegi;
  • wyżywienie (piątek: kolacja; sobota śniadanie, obiad i kolacja; niedziela: śniadanie i obiad);
  • dostęp do salek konferencyjnych;
  • wstęp do hotelowego SPA w sobotę.
Cena nie zawiera
  • dojazdu/powrotu (będziemy namawiać do wspólnego organizowania przejazdu);
  • parkingu (20 zł/doba);
  • napojów w trakcie wieczornych integracji :-)

Celem wydarzenia nie jest samopromocja i rekrutacja.

Zapisy
  1. Wpisujesz się na listę oczekujących na Meetup (pomocne, niewystarczające).
  2. Wypełniasz formularz (konieczne), który pozwoli hotelowi na utworzenie rezerwacji.
  3. Czekasz na maila z informacją o sposobie zapłaty (mail nie jest wysyłany automatycznie więc nie otrzymasz go od razu po wypełnieniu formularza).
  4. Jeśli masz potrzebę, ustalasz z hotelem:
    • fakturę VAT/Pro forma;
    • dłuższy pobyt;
    • indywidualną dietę;
    • pokój jednoosobowy;
    • dostawkę dla dziecka (dorosłe osoby płacą stałą kwotę 871,80 zł);
    • i inne - kontakt do hotelu.
  5. Opłacasz uczestnictwo.
  6. Po otrzymaniu przelewu przez hotel, stajesz się uczestnikiem wydarzenia.
Rejestracja zakończona

Jeśli chccesz jechać ale masz wątpliwości powstrzymujące Cię przed podjęciem decyzji, napisz do nas.

Lokalizacja

Mercure Krynica Zdrój Resort & Spa

+48 18 477 75 00
recepcja@mercurekrynica.pl
www.mercurekrynica.pl/
ul. Leśna 1
33-380 Krynica-Zdrój

Informacje o Krynicy: Wikipedia
Wyszukaj okoliczne szlaki: Mapa turystyczna

Zdjęcia


Uczestnicy ALE w terenie 2021
ALE w terenie 2021
ALE w terenie flip 1
ALE w terenie flip 3
ALE w terenie backlog
ALE w terenie flip 2
ALE w terenie backlog 2


Kontakt

Organizatorem wydarzenia jest

ALE Kraków

Chcesz dołączyć do organizatorów ALE w Terenie? Masz pytania?
Napisz do nas na alekrakow@googlegroups.com