ALE w terenie organizowane przez społeczność ALE Kraków jest wydarzeniem wyjazdowym, na które zaproszeni są wszyscy zainteresowani budowaniem/rozwojem zwinnych, szczupłych organizacji. Wydarzenie jest skierowane na budowanie dobra uczestników, nie kierując się osiągnięciem zysku (jest non-profit).
ALE Kraków jest opartą na wartościach Agile otwartą przestrzenią do wymiany wiedzy, doświadczeń i budowania relacji. Więcej o ALE Kraków przeczytasz na naszej stronie.
W trakcie wyjazdu inspirujemy się, odkrywamy podobne zainteresowania i problemy oraz dzielimy się wiedzą/doświadczeniem jakie już mamy. Po powrocie możemy zrobić krok do przodu w tworzeniu uczących się organizacji i dostarczaniu niesamowitych produktów.
Trzy proponowane obszary tematyczne
Proces
Produkt
Organizacja
W formularzu rejestracyjnym zbieramy wasze propozycje tematów i problemów, które chcielibyście poruszyć, lub o których chcielibyście opowiedzieć. Wasze pomysły będziemy systematycznie publikować poniżej, aby wzajemnie się inspirować. Staną się one wartościami, które wyniesiemy z wydarzenia.
Wydarzenie będzie miało formułę Open Space Technology czyli będziemy razem tworzyć agendę wydarzenia w trakcie jego trwania (więcej o Open Space). Na pewno nie zabraknie warsztatów, lightning talków, paneli dyskusyjnych oraz networkingu. Jeśli przyjedziecie z innymi pomysłami na wymianę wiedzy i doświadczeń, jesteśmy na nie otwarci.
W hotelu możesz zameldować się już od 14:00 (chyba, że ustalisz z hotelem wcześniejszą godzinę). Od godziny 18:00 będzie wydawana kolacja, a o 20:00 spotkamy się na otwarciu wydarzenia i integracji.
Sobotę możesz rozpocząć od wizyty w hotelowym spa lub po prostu od śniadania. Po śniadaniu ruszymy ze wspólnie ułożonym planem. Wszelkie rozmowy, warsztaty, dyskusje, gry edukacyjne i relaksujące przerwiemy obiadem i pamiątkową foteczką. Po obiedzie wracamy kontynuować zajęcia. Ok. 19:00 spotykamy się na kolacji. Sobotni wieczór zakończymy networkingiem połączonym z integracją.
Niedziela będzie dniem na zrobienie tego, na co zabrakło czasu i/lub odwagi w sobotę :-) Dwa bloki czasowe zapełnimy planem ustalonym po śniadaniu. Do godziny 12:00 trzeba wymeldować się z pokoju (chyba, że ustalisz z hotelem późniejszą godzinę). Wymeldowanie nie oznacza końca naszej pracy. Po obiedzie wracamy by podsumować całe wydarzenie, a może nawet uda się zrobić retro - kto wie...
Lista uczestników jest ograniczona tylko ilością miejsc w hotelu (ok. 150 miejsc) i będzie zależeć od kolejności wypełnienia formularza oraz dokonania opłaty 700 zł brutto (plus 7zł opłaty klimatycznej) za osobę w dwuosobowym pokoju.
Celem wydarzenia nie jest samopromocja i rekrutacja.
Jeśli chciałbyś jechać ale coś blokuje podjęcie decyzji, napisz do nas jak moglibyśmy usprawnić organizację tego wydarzenia.
Nie zbieramy danych - zbiera je hotel do celów rezerwacji pokoi i wystawiania FV.
+48 18 477 75 00
recepcja@mercurekrynica.pl
www.mercurekrynica.pl/
ul. Leśna 1
33-380 Krynica-Zdrój
Informacje o Krynicy: Wikipedia
Wyszukaj okoliczne szlaki: Mapa turystyczna
Chcesz przyjechać wcześniej lub zostać dłużej aby skorzystać z powyższych atrakcji, ustal to z hotelem podczas rejestracji.
Carpooling
Wszystkie osoby chętne do wspólnego podróżowania i dzielenia się miejscem w samochodzie oraz osoby, które szukają takiego miejsca/transportu zachęcamy do skorzystania z arkusza do Carpoolingu.