UWAGA! Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. Więcej

AKCEPTUJĘ

ALE w Terenie

Krynica Zdrój, 6-8 czerwca 2025

Rejestracja zakończona

O wydarzeniu

Organizacja ALE w Terenie 2019

ALE w Terenie jest inicjatywą organizowaną przez społeczność ALE Kraków we współpracy z hotelem. Jest wydarzeniem wyjazdowym, na które zapraszamy wszystkich zainteresowanych budowaniem oraz rozwojem zwinnych (Agile) i szczupłych (Lean) organizacji. Wydarzenie jest non-profit). Naszym celem jest dobro uczestników, a nie osiągnięcie zysku.

ALE Kraków jest przestrzenią do budowania relacji oraz wymiany wiedzy i doświadczeń, opartą na wartościach Agile. Więcej o ALE Kraków przeczytasz na naszej stronie.

Dlaczego warto?

W trakcie wyjazdu inspirujemy się, odkrywamy podobne zainteresowania i problemy oraz dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Wierzymy, że udział w tym wydarzeniu pomoże uczestnikom zrobić krok naprzód w tworzeniu uczących się organizacji i budowaniu wyjątkowych produktów. ALE w Terenie organizowane jest w formule Open Space Technology - czyli razem tworzymy agendę wydarzenia w trakcie jego trwania. Na ALE w Terenie nie brakuje warsztatów, lightning talków, paneli dyskusyjnych oraz networkingu. Jeśli przyjedziesz z innymi pomysłami na wymianę wiedzy i doświadczeń, to jesteśmy na nie otwarci.


Dla kogo

ALE w Terenie skierowane jest przede wszystkim do:

  • aktywnych Scrum Masterów i Agile Coachów, oraz członków zespołów, chcących lepiej organizować się i dostarczać wartość;
  • managerów i liderów organizacji, którzy wspierają zespoły w osiąganiu celów;
  • osób zarządzających organizacjami;
  • Product Ownerów, Product Managerów i Analityków Biznesowych,którzy pracują nad wizją i strategią rozwoju produktu;
  • pracowników HR wspierających rozwój ludzi w zwinnych organizacjach;
  • wszystkich chcących porozmawiać o tym, jak szybciej i efektywniej dostosowywać biznes/firmę/produkt do zmieniających się warunków otoczenia.

Inspiracje

W formularzu rejestracyjnym zbieramy Wasze propozycje tematów i problemów, które chcielibyście poruszyć, lub o których chcielibyście opowiedzieć. Wasze pomysły publikujemy na stronie, aby wzajemnie się inspirować. Staną się one wartością, którą wyniesiemy z wydarzenia.

  • Budowanie uczących się organizacji;
  • Przeprowadzanie zmian w złożonych organizacjach/produktach;
  • Efektywność i produktywność na szybko zmieniającym się rynku;
  • Nawiązanie nowych znajomości;
  • Radykalne zmiany w organizacjach;
  • zobacz więcej inspiracji

  • Jak ogarniać kwestie regulacyjne żeby nie utrudniać sobie i innym życia;
  • Spostrzeżenia z ostatniego roku i nie tylko (w obszarach Scrum, People Management oraz z życia);
  • Chat GPT w pracy;
  • Wzmocnienie umiejętności komunikacji - prowadzenia efektywnych spotkań, inspirowania, przekazywania wiedzy i wizji, jak i wzmocnienie słuchania i uważności na innych;
  • Networking i poznanie ciekawych, inspirujących ludzi;
  • Prowadzenie warsztatów zespołu-biznes, pogłębienie;
  • Jak mierzyć wartość pracy Agile Coacha, Scrum Mastera, Członków Zespołu;
  • Transformacje liderów;
  • AI;
  • Neuroróżnorodność;
  • Systems Thinking i Business Dynamics;
  • Inspiracje pomocne w przekształcaniu gwałtownie rosnącego startupu w stabilną organizację;
  • Nowe wyzwania przed Agilem w nadchodzących latach;
  • Jak prowadzić zmianę w dużej organizacji (przy legacy i tech debt) ze skupieniem na całym systemie, a nie tylko optymalizacji zespołów;
  • Jak dostarczać wartość do klienta/użytkownika i weryfikować produkt, a nie skupiać się tylko na "wydajności" zespołów lub osób;
  • Wymiena doświadczeń z przeprowadzania zmian w złożonych środowiskach i szukanie sposobów jak zwiększać efektywność zespołów w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu.;
  • Doowiedzieć się więcej od praktyków zwinnego zarządzania, poznać nowe osoby;
  • Agile w czasach post-agile;
  • Zmiana paradygmatu wytwarzania oprogramowania względem AI;
  • Tworzenie wizji produktów;
  • Krótkoterminowa strategia(kwartał) – jak ją budować;
  • Warsztaty strategiczne – formaty i prowadzenie;
  • Praca z klientem – rozpoznawanie potrzeb;
  • Badania klientów – metody i techniki;
  • Product packaging - czyli praca z PMM;
  • Neurofacylitacja;
  • Przekonanie ludzi do limitowania swojej pracy w toku;
  • Jak skutecznie zarządzać zespołem;
  • Powrót na rynek pracy po długiej chorobie - rozeznanie w nowych trendach;
  • Poznanie metodyk zarządzania, doświadczeń innych ludzi;

Formuła i ramy wydarzenia

Wydarzenie będzie miało formułę Open Space Technology - czyli będziemy razem tworzyć agendę wydarzenia w trakcie jego trwania (więcej o Open Space). Na pewno nie zabraknie warsztatów, lightning talków, paneli dyskusyjnych oraz networkingu. Jeśli przyjedziecie z innymi pomysłami na wymianę wiedzy i doświadczeń, to jesteśmy na nie otwarci.

Piątek

W hotelu możesz zameldować się od 16:00 (chyba, że ustalisz z hotelem wcześniejszą godzinę). Od godziny 18:00 będzie wydawana kolacja, a o 20:00 spotkamy się na otwarciu wydarzenia i integracji.

Sobota

Sobotę możesz rozpocząć od wizyty w hotelowym spa lub po prostu od śniadania. Po śniadaniu ruszymy ze wspólnie ułożonym planem. Wszelkie rozmowy, warsztaty, dyskusje, gry edukacyjne i relaksujące przerwiemy obiadem i pamiątkową foteczką. Po obiedzie wracamy kontynuować zajęcia. Ok. 19:00 spotykamy się na kolacji. Sobotni wieczór zakończymy networkingiem połączonym z integracją.

Niedziela

Niedziela będzie dniem na zrobienie tego, na co zabrakło czasu i/lub odwagi w sobotę :-) Dwa bloki czasowe zapełnimy planem ustalonym po śniadaniu. Do godziny 12:00 trzeba wymeldować się z pokoju (chyba, że ustalisz z hotelem późniejszą godzinę). Wymeldowanie nie oznacza końca naszej pracy. Po obiedzie wracamy by podsumować całe wydarzenie, a może nawet uda się zrobić retrospekcję - kto wie...

Zdjęcia


Uczestnicy ALE w terenie 2025


Kontakt

Organizatorem wydarzenia jest

ALE Kraków

Chcesz dołączyć do organizatorów ALE w Terenie? Masz pytania?
Napisz do nas na alekrakowservants@googlegroups.com