UWAGA! Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. Więcej

AKCEPTUJĘ

ALE w Terenie

Krynica Zdrój, 21 - 23 październik 2022

Rejestracja zakończona

O wydarzeniu

Organizacja ALE w Terenie 2019

ALE w Terenie jest inicjatywą organizowaną przez społeczność ALE Kraków we współpracy z hotelem. Jest wydarzeniem wyjazdowym, na które zapraszamy wszystkich zainteresowanych budowaniem oraz rozwojem zwinnych (Agile) i szczupłych (Lean) organizacji. Wydarzenie jest non-profit). Naszym celem jest dobro uczestników, a nie osiągnięcie zysku.

ALE Kraków jest przestrzenią do budowania relacji oraz wymiany wiedzy i doświadczeń, opartą na wartościach Agile. Więcej o ALE Kraków przeczytasz na naszej stronie.

Dlaczego warto?

W trakcie wyjazdu inspirujemy się, odkrywamy podobne zainteresowania i problemy oraz dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Wierzymy, że udział w tym wydarzeniu pomoże uczestnikom zrobić krok naprzód w tworzeniu uczących się organizacji i budowaniu wyjątkowych produktów. ALE w Terenie organizowane jest w formule Open Space Technology - czyli razem tworzymy agendę wydarzenia w trakcie jego trwania. Na ALE w Terenie nie brakuje warsztatów, lightning talków, paneli dyskusyjnych oraz networkingu. Jeśli przyjedziesz z innymi pomysłami na wymianę wiedzy i doświadczeń, to jesteśmy na nie otwarci.


Dla kogo

ALE w Terenie skierowane jest przede wszystkim do:

  • aktywnych Scrum Masterów i Agile Coachów, oraz członków zespołów, chcących lepiej organizować się i dostarczać wartość;
  • managerów i liderów organizacji, którzy wspierają zespoły w osiąganiu celów;
  • osób zarządzających organizacjami;
  • Product Ownerów, Product Managerów i Analityków Biznesowych,którzy pracują nad wizją i strategią rozwoju produktu;
  • pracowników HR wspierających rozwój ludzi w zwinnych organizacjach;
  • wszystkich chcących porozmawiać o tym, jak szybciej i efektywniej dostosowywać biznes/firmę/produkt do zmieniających się warunków otoczenia.

Inspiracje

W formularzu rejestracyjnym zbieramy Wasze propozycje tematów i problemów, które chcielibyście poruszyć, lub o których chcielibyście opowiedzieć. Wasze pomysły publikujemy na stronie, aby wzajemnie się inspirować. Staną się one wartością, którą wyniesiemy z wydarzenia.

  • Zarządzanie zwinną firmą - top management;
  • Rozwój ludzi;
  • Jak zmotywować zespół do "chwalenia się" swoją pracą;
  • Jak zwiększyć ownership Product Ownerów w korporacjach;
  • Jak być Scrum Masterem i pracować w agile lepiej;
  • zobacz więcej inspiracji

  • Poznanie pozytywnych osób, nowe kontakty, nowe doświadczenia i inspiracje;
  • Leadership to nie tylko servant leadership;
  • Praktyki i nawyki, które mają wpływ na kulturę organizacji;
  • Wyzwania produktowe;
  • Jak inspirować ludzi do pracy zespołowej, tak jakby to był jeden organizm?;
  • Jak inspirowac zespoly do koncentrowania sie na ciągłym doskonaleniu?;
  • Jak wdrażać agile w dużych organizacjach, jak zmieniać mindset pracowników na agile'owy;
  • Wymiana doświadczeń w pracy z zespołami, praktycznej wiedzy o Agile i Scrum;
  • Jak kompleksowo zarządzać stakeholderami w kontekście zmiany w organizacji;
  • LeSS - w produktach hardware & software;
  • Produkt czy portfolio produktów (hardware & Software);
  • Skalowanie Scrum w firmie, która nie ma wdrożonej żadnej oficjalnej metodyki skali;
  • Budowa i optymalizacja uczących się organizacji, transformacja;
  • Efktywnosc w dostarczaniu wartości;
  • Praca z liderami;
  • Scrum Master w warunkach pracy zdalnej; zwinność w dużej organizacji;
  • Opór przed zmianą;
  • Planowanie zależności w złożonych produktach przy dłuższym cyklu releasowym;
  • Wpływ na "wyższy management";
  • Doświadczenia innych podczas tworzenia gildii / tematycznych społeczności w organizacjacch, które mogą wspierać zmianę;
  • Realne Commitmenty na poziomie departamentów, forecasting;
  • Potrzeba Less;
  • Dyskusje o różnych aspektach zwinności, o udanych i nieudanych eksperymentach, o różnych narzędziach ze skrzyneczki SM/AC;
  • Podzielenie się doświadczeniem we współpracy z klientami, którzy chcą wdrażać Scrum bez wdrożenia zwinności w organizacji, wnioskami z (nie)udanej próby budowy community SM w organizacji oraz anegdotkami z cyklu „Będąc młodą Scrum Masterką…";
  • Scrum w projektach utrzymaniowych;
  • Wspieranie organizacji, w których teamy próbują być agilowe ale cały management jest przyzwyczajony do waterfalla;
  • W jaki sposób Agile Coach może wspierać Scrum Masterów;
  • Doświadczenie w roli Scrum Mastera oraz Managera;
  • Jak w praktyce stosować wartości Scruma w budowaniu samoorganizującego się zespołu;
  • Mieszanie różnych metodologii na różnych etapach projektów;
  • Agilowe kontrakty z dostawcami i klientami;
  • Jak rozbijać złe nawyki w organizacji;
  • Zmiana w organizacji;
  • Praca z kierownikami programów;
  • Szukanie użytkownika w dużych organizacjsch;
  • Firma jako produkt;
  • Mierzenie wartości przed wyjściem na produkcję;
  • NVC;
  • Stabilne zespoły i wędrujace między nimi projekty czy na odwrót?;
  • Jak rozbic silosy wiedzy;
  • Cele organizacji bottom-up;
  • Product Discovery;
  • Czy Scrum jest jeszcze użyteczny,, , i miliard dodatkowych pytan;
  • Jak planować projekty;
  • Jak radzić sobie z dużym długiem technicznym;
  • Skalowanie scruma (praca 2-3 zespołów zależnych od siebie);
  • Efektywne zarządzanie backlogiem;
  • Skuteczne tworzenie roadmap;
  • Łączniki pomiędzy business, a product outcomes;
  • Kruszenie betonu, zblizanie sie do klienta;
  • Scrum w Software House'ie - mieszanie roli Project Managera i Scrum Mastera. Czy to ma sens?;
  • Product Owner czy Interesariusz - jak powinniśmy traktować przedstawicieli klienta w software house'ie?;
  • Jak rozwijać się dalej jako AC;
  • Jak pracować z "opornymi" osobami ze strony biznesowej;
  • Inspiracje związanye z prowadzeniem ciekawych retr i nieobciachowych gier dla zespołów;
  • Scrum in scale, wyzwania: zachowanie spójności aplikacji. chciałbym porozmawiać o tematach związanych ze skalowaniem zarządzania zwinnymi zespołami Chciałbym Scrum/Agile , bardzo upartym start-upie :) Interesuje mnie . "Chcę . n;
  • Nowy Scrum Master chcący pogłębiać wiedzę w zwinności, organizacjami oraz pracą w zespole;
  • Poznanie możliwości wykorzystania Agile w zarządzaniu projektami w zespole;
  • Jak skalować mądrze?;
  • Wyzwanie - team set-up;
  • Wprowadzanie agile w start-upie;
  • Leadership development;
  • Skalowanie agile na procesy nie związane z tworzeniem produktu;
  • Poznanie ludzi z podobną pasją;
  • Praca zdalna i byciem zwinnym.

Formuła i ramy wydarzenia

Wydarzenie będzie miało formułę Open Space Technology - czyli będziemy razem tworzyć agendę wydarzenia w trakcie jego trwania (więcej o Open Space). Na pewno nie zabraknie warsztatów, lightning talków, paneli dyskusyjnych oraz networkingu. Jeśli przyjedziecie z innymi pomysłami na wymianę wiedzy i doświadczeń, to jesteśmy na nie otwarci.

Piątek

W hotelu możesz zameldować się już od 14:00 (chyba, że ustalisz z hotelem wcześniejszą godzinę). Od godziny 18:00 będzie wydawana kolacja, a o 20:00 spotkamy się na otwarciu wydarzenia i integracji.

Sobota

Sobotę możesz rozpocząć od wizyty w hotelowym spa lub po prostu od śniadania. Po śniadaniu ruszymy ze wspólnie ułożonym planem. Wszelkie rozmowy, warsztaty, dyskusje, gry edukacyjne i relaksujące przerwiemy obiadem i pamiątkową foteczką. Po obiedzie wracamy kontynuować zajęcia. Ok. 19:00 spotykamy się na kolacji. Sobotni wieczór zakończymy networkingiem połączonym z integracją.

Niedziela

Niedziela będzie dniem na zrobienie tego, na co zabrakło czasu i/lub odwagi w sobotę :-) Dwa bloki czasowe zapełnimy planem ustalonym po śniadaniu. Do godziny 12:00 trzeba wymeldować się z pokoju (chyba, że ustalisz z hotelem późniejszą godzinę). Wymeldowanie nie oznacza końca naszej pracy. Po obiedzie wracamy by podsumować całe wydarzenie, a może nawet uda się zrobić retropekcję - kto wie...

Rejestracja

Rejestracja zakończona


Lista uczestników jest ograniczona i będzie zależeć od kolejności wypełnienia formularza oraz dokonania opłaty 1073 zł brutto za osobę w dwuosobowym pokoju lub 1378 zł brutto za osobę w jednoosobowym pokoju.

Nie ma określonego terminu zgłoszeń (nie lubimy deadline'ów), ale ilość miejsc jest ograniczona (możliwościami hotelu i zdrowym rozsądkiem organizatorów). Liczy się kolejność zgłoszeń i kolejność opłacania faktur, które otrzymacie od hotelu. Opłacenie faktury jest ostatecznym potwierdzeniem udziału - nie wystarczy zapis na meetup i wypełnienie formularza!

Cena zawiera
  • dwa noclegi;
  • wyżywienie (piątek: kolacja; sobota śniadanie, obiad i kolacja; niedziela: śniadanie i obiad);
  • dostęp do salek konferencyjnych;
  • wstęp do hotelowego SPA w sobotę.
Cena nie zawiera
  • dojazdu/powrotu (będziemy namawiać do wspólnego organizowania przejazdu);
  • parkingu (20 zł/doba);
  • napojów w trakcie wieczornych integracji :-)

Celem wydarzenia nie jest samopromocja i rekrutacja.

Zapisy
  1. Wpisujesz się na listę oczekujących na Meetup (pomocne, niewystarczające).
  2. Wypełniasz formularz (konieczne), który pozwoli hotelowi na utworzenie rezerwacji.
  3. Czekasz na maila z informacją o sposobie zapłaty (mail nie jest wysyłany automatycznie więc nie otrzymasz go od razu po wypełnieniu formularza).
  4. Jeśli masz potrzebę, ustalasz z hotelem:
    • fakturę VAT/Pro forma;
    • dłuższy pobyt;
    • indywidualną dietę;
    • pokój jednoosobowy;
    • dostawkę dla dziecka;
    • i inne - kontakt do hotelu.
  5. Opłacasz uczestnictwo.
  6. Po otrzymaniu przelewu przez hotel, stajesz się uczestnikiem wydarzenia.

Jeśli chccesz jechać ale masz wątpliwości powstrzymujące Cię przed podjęciem decyzji, napisz do nas.

Zdjęcia


Uczestnicy ALE w terenie 2022


Lokalizacja

Mercure Krynica Zdrój Resort & Spa

+48 18 477 75 00
recepcja@mercurekrynica.pl
www.mercurekrynica.pl/
ul. Leśna 1
33-380 Krynica-Zdrój

Informacje o Krynicy: Wikipedia
Wyszukaj okoliczne szlaki: Mapa turystyczna

Kontakt

Organizatorem wydarzenia jest

ALE Kraków

Chcesz dołączyć do organizatorów ALE w Terenie? Masz pytania?
Napisz do nas na alekrakow@googlegroups.com